lkml.org
[lkml]   [2022]   [May]   [31]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
SubjectJó napot,
Jó napot,
A nevem Lil Hilal (ügyvéd) Korábban írtam neked, de nem válaszoltál.
Segítségre van szükségem kései ügyfelem (8 500 000 USD értékű)
pénzeszközeinek visszaszerzésében, amelyeket a bank biztonsági
osztályán helyeztek el biztonságos megőrzés céljából. Vegye
figyelembe, hogy az Ön vezetékneve hasonló a néhai ügyfelem családi
vezetéknevéhez, és ez volt az oka annak, hogy felvettem Önnel a
kapcsolatot, hogy segítsek visszaszerezni a fel nem használt összeget,
mert a bank hivatalos felhatalmazást adott ki a kedvezményezett
nevének követelésre történő benyújtására, különben elkobozni és
bezárni a fiókot, ha nem válaszol.
Ha további információra van szüksége ezzel a kölcsönös haszonszerzési
tranzakcióval kapcsolatban, sürgősen keressen vissza. Megosztási
arányunk 50-50%. 4 250 000,00 dollár lesz a saját részesedése ebben a
tranzakcióban.
Sürgősen küldje el nekem az adatait
2) Mobilszám -----------------
Üdvözlettel.
Lil Hilal
E-mail cím......... ( lilhilal200@gmail.com )

\

 \ /
  Last update: 2022-05-31 17:33    [W:0.021 / U:0.124 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site