lkml.org
[lkml]   [2012]   [Apr]   [14]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectMr.Jackson White
Mr.Jackson White
Moje prywatne numer: +447-035-902-902
Faks: +447-043-077-354

Przyjąć moje szczere przeprosiny, jeśli mój email nie spełnia Twoje osobiste
etyka.

Ja się przedstawię jak Mr.Jackson Harlsden White, Ja Virgin obywatel
Wyspy Brytyjskie zamieszkuje dyrektora London.A w zarządzaniu kont
sekcja, monitoring finansowy sieci tutaj w Wielkiej Brytanii.

Jest to szczegół, co chcę Ci pomóc mi w doing.One z naszych
konta z równowagi kapitałowej dwudziestu milionów pięćset tysięcy funtów został uśpiony i nie ma
były eksploatowane w ciągu ostatnich dwunastu (12) lat.

Z moich badań i potwierdzenia, właściciel to
konto, cudzoziemiec po imieniu (Ost Bob) zmarł 31 stycznia 2000.

zobaczyć: http://aviation.crosswindlanding.com/accidents/alaska_261.htm

I od tego czasu nikt nie zrobił nic w odniesieniu do zastrzeżenia to
pieniądze, bo nie ma członków rodziny, którzy są świadomi istnienia
ani konto, ani funduszy.

Szukam Twojej zgody, aby zaprezentować Państwu jak najbliższych krewnych / Czy beneficjent do zmarłego tak, że wpływy z tego konta
o wartości dwudziestu milionów pięćset tysięcy funtów może być wypłacona (przelew) na konto w danym kraju.

To będzie wypłacane lub udostępniane w tych procentach, 60% dla mnie i 40% dla Ciebie. wszystkie niezbędne dokumenty prawne Popierając tę ​​funduszy wniosków możemy być zabezpieczone przez nas.

Proszę dostarczyć mi następujące, jak mamy 7 dni, aby go uruchomić poprzez.
Jest to bardzo PILNE PLEASE.

1. Pełne imię i nazwisko.
2. Twój bezpośredni numer telefonu komórkowego.
3. Twój adres kontaktowy.
4. Twój wiek.
5. Twój zawód.

Pozdrawiam,