lkml.org
[lkml]   [2009]   [Apr]   [13]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectLūdzu, jums ir masāža
Mans dievs,
Es zinu šo pasts nonāks jūs kā pārsteigums, jo mēs neesam atbilst vai bija iepriekšējā korespondenci, lūdzu, dariet sedz ar mani par neērtībām, es tiešām vēlētos ir labas attiecības ar jums, un i ir īpašs iemesls, kāpēc es nolēma uzrakstīt jums steidzamības dēļ manu situāciju.
Tas dod man vairāk prieks, jo man domāt, ka mums abām ir jābūt atvērtai domājošiem un neliekuļotu kā zināt otra dziļi uz leju, daļa mana vientulība un domas, pirms es turpināt let mani iepazīstināt sevi pilnībā you,
Es esmu garām Alima Abdel Hamid no Kongo Demokrātiskās Republikas, patvēruma meklētājam šeit Dakārā, Senegālā, Rietumāfrikā. Esmu 25 gadus vecs skaists vienu jauniešu melnās Āfrikas sieviete, es vēlētos pieteikties, izmantojot šo vidēja jūsu sadarbību un nodrošināt iespēju ieguldīt un darīt kopīgu uzņēmumu ar jums jūsu valstī.
Man ir ievērojams kapitāla naudas summu, deponē bankā Lielbritānija mans vēlu tēvs, ko es honourably plāno investēt savu valsti ienesīga biznesa darījumus kas jums ir, lai konsultētu un izpildīt minētās riska tur par savstarpēju labumu gan no mums. Jūsu spēj sadarbība ir kļūt par manu biznesa partneri savā valstī un radītu idejas par to, kā nauda tiks ieguldīta, pienācīgi pārvaldīti un veida investīcijas pēc tam, kad nauda tiek pārsūtītas uz jūsu apcietinājumu ar jūsu palīdzību un palīdzību. Tikmēr uz norādi par savu vēlmi, lai rīkotos ar šo darījumu cieņu, aizsargājot mūsu intereses, un pēc klientu pieņemšana šo priekšlikumu, es gribētu sniegt jums pilnīgu detalizētu informāciju, procedūru, summa iesaistīt un savstarpēji vienoties par savu īpatsvaru vai daļu saimniecības, lai palīdzētu man, lai nodrošinātu atbrīvošanu no noguldījuma un ieguldīt naudu savā valstī ar savu pareizu apsaimniekošanu un aprūpi.
Es būtu priecīgs rezervēt šajā ziņā, un iespēja, lai jūs, ja to vēlas, taču aicinu jūs, lai dotu šo jautājumu jūsu tūlītēju uzmanību, ko tā ir pelnījusi. Ja šis priekšlikums ir pieņemams, lūdzu, neveiciet nepamatotas priekšrocības, uzticības I dāvināt par jums un jūsu steidzamu atbildi ir ļoti nepieciešams, sīkāka informācija. Es jums manu tālruņa numuru, pēc pieprasījuma, gaida jūsu vaļsirdīgs un pozitīvu atbildi, kā arī savstarpēji veselīga biznesa attiecības ar Jums. Lūdzu, ja jūs interesē do sazinieties ar mani caur manu citu e-pasta šādi: (aliabdel001@yahoo.com)
Ar laba vēlējumiem,
Alima.

Lūdzu, ja jūs interesē do sazinieties ar mani caur manu citu e-pasta šādi: (aliabdel001@yahoo.com)