lkml.org
[lkml]   [2023]   [Mar]   [9]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
Subject
Нудим своје пријатељство и верујем да ћете ме прихватити са добрим
срцем, био сам подстакнут да вас контактирам и видим како најбоље
можемо да помогнемо једни другима. Ја сам
Гђа Кодјови Хегбор из Турске и ја радимо као шеф одељења за операције
у СтандардБНП Банк Лимитед Турска. Верујем да је то Божја воља за мене
да сада наиђе на тебе. Имам важну пословну дискусију коју желим да
поделим са вама за коју верујем да ће вас занимати јер је у вези са
именом ваше земље и од тога ћете имати користи.

Године 2018. грађанин ваше земље по имену Иван направио је
нерезидентни рачун за 36 месеци календара, у вредности од 8.400.000,00
фунти у мојој банци. Тхе
Датум истека овог уговора о депозиту био је 16. јануар 2021. Нажалост,
он је био међу жртвама смрти у недавној пандемији ЦоронаВирус
(Цовид19) 2019-2020 која се догодила у Кини, док је био на службеном
путу у којем је погинуло најмање 68.000 људи .

Менаџмент моје банке тек треба да зна за његову смрт, ја сам знао за
то јер ми је он био пријатељ, а ја сам био његов службеник рачуна када
је рачун био
отворен пре моје промоције. Међутим, господин Иван није поменуо
ниједног најближег/наследника када је рачун отворен, а није био ожењен
и није имао
деца. Прошле недеље је руководство моје банке затражило да дам
упутства шта да радим са његовим средствима ако продужим уговор.

Знам да ће се то догодити и зато сам тражио начин да се изборим са
ситуацијом, јер ако моји директори банке случајно знају да је Иван
је мртав и нема наследника, они ће узети средства за своје личне
потребе, тако да не желим да се то деси. Тада сам вас видео, био сам
срећан и сада тражим вашу сарадњу да вас представим као
најближег/наследника рачуна пошто имате исту државу као и он и моја
централа банке ће вам пустити рачун. Нема ризика
укључени; трансакција ће бити извршена под легитимним аранжманом који
ће вас заштитити од било каквог кршења закона.

Боље да ми тражимо новац него да дозволимо директорима банака да га
узму, они су већ богати. Нисам похлепна особа, па предлажем
поделите средства подједнако, 50/50% на обе стране, мој удео ће ми
помоћи да покренем сопствену компанију и користим приход у добротворне
сврхе које ми је
сан.

Реците ми шта мислите о мом предлогу, молим вас, заиста ми је потребна
ваша помоћ у овој трансакцији, изабрао сам вас да ми помогнете, а не
тако што ја радим своје
драги, али богами, да ли сам желео да знаш да сам одвојио време да се
помолим за ову комуникацију пре него што сам те икада контактирао,
јави ми
обратите пажњу на ово и молим вас да ове информације третирате као
СТРУГО ТАЈНУ. По пријему Вашег одговора, стриктно преко моје личне
имејл адресе, кодјовихегбор4@гмаил.цом
ће вам дати детаље трансакције. И копију потврде о депозиту фонда и
такође потврде о оснивању компаније која
створио фонд. Бог благословио, очекујући Ваш хитан одговор
Срдачан поздрав
госпођа Кодјови Хегбор
кодјовихегбор4@гмаил.цом
\

 \ /
  Last update: 2023-03-27 00:51    [W:0.020 / U:0.584 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site