lkml.org
[lkml]   [2023]   [Mar]   [8]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectWitaj słońce,
Witaj kochanie,

Przepraszam, że przeszkadzam i naruszam twoją prywatność. Jestem singlem,
samotna i potrzebująca opiekuńczego, kochającego i romantycznego towarzysza.

Jestem tajemniczym wielbicielem i chciałbym skorzystać z okazji
dowiedzieć się więcej o sobie nawzajem. Wiem, że kontakt z tobą jest dziwny
w ten sposób i mam nadzieję, że mi wybaczysz. Jestem nieśmiałą osobą i
wiem, że to jedyny sposób, w jaki mogę zwrócić twoją uwagę. chcę tylko
wiedzieć, co myślisz, a moim zamiarem nie jest obrażanie Cię.
Mam nadzieję, że możemy zostać przyjaciółmi, jeśli tego właśnie chcesz, chociaż chciałbym
być kimś więcej niż tylko przyjacielem. Wiem, że masz kilka pytań
zapytaj i mam nadzieję, że kilkoma z nich zaspokoję twoją ciekawość
odpowiedzi.

Wierzę w powiedzenie, że dla świata jesteś tylko jedną osobą,
ale dla kogoś wyjątkowego jesteś całym światem”. Wszystko czego chcę to miłość,
romantyczną troskę i uwagę od wyjątkowego towarzysza, którym jestem
mając nadzieję, że będziesz ty.

Mam nadzieję, że ta wiadomość będzie początkiem dłuższej współpracy
komunikacji między nami, po prostu wyślij odpowiedź na tę wiadomość, to
uczyni mnie szczęśliwą.

Uściski i buziaki,

Marion.

\

 \ /
  Last update: 2023-03-27 00:51    [W:0.018 / U:0.196 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site