lkml.org
[lkml]   [2023]   [Oct]   [9]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
SubjectОд Сандрине
Од Сандрине

Поздрав вама и вашој породици, молим се да вас ова порука затекне у
добром здрављу, Моје име је Сандрина Омару, имам 20 година, једина
ћерка мог покојног родитеља господина/госпође Омару. Јављам вам се јер
ми је потребно да ми будете старатељ у управљању мојом вредношћу
наслеђа суме од 3,6 милиона евра коју ми је мој покојни отац оставио
пре него што је умро. Тужно је рећи да је мистериозно преминуо у
Француској током једног од својих службених путовања у иностранство,
иако је његова изненадна смрт повезана или се сумњало да ју је
организовао мој ујак који је у то време путовао са њим. Али Бог зна
истину! Моја мајка је умрла када сам имао само 6 година, и од тада ме
је отац узимао тако посебно.

Смрт мог оца је заправо донела тугу у мој живот. Такође желим да
уложим фонд под вашом бригом јер не познајем пословни свет. Искрено
желим вашу скромну помоћ у овом погледу. Ваше сугестије и идеје ће
бити веома цењене.

Молим вас, размислите о томе и јавите ми се што је пре могуће. Одмах
потврђујем вашу спремност, послаћу вам своју слику и такође вас
обавестити о више детаља о овом питању.

Хвала и Бог вас благословио.

Срдачан поздрав,
Сандрина Омару.
\

 \ /
  Last update: 2023-10-10 00:39    [W:0.038 / U:0.272 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site