lkml.org
[lkml]   [2023]   [Jan]   [31]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
SubjectGood day!
Oppmerksomhet takk,

Jeg er Mr. Abraham Morrison, hvordan har du det, jeg håper du er frisk
og frisk? Dette er for å informere deg om at jeg har fullført
transaksjonen vellykket ved hjelp av en ny partner fra India, og at
fondet nå er overført til India til bankkontoen til den nye partneren.

I mellomtiden har jeg bestemt meg for å kompensere deg med summen av
$500 000.00 (kun fem hundre tusen amerikanske dollar) på grunn av din
tidligere innsats, selv om du skuffet meg langs linjen. Men likevel er
jeg veldig glad for en vellykket avslutning av transaksjonen uten
problemer, og det er grunnen til at jeg har bestemt meg for å
kompensere deg med summen av $500 000,00 slik at du vil dele gleden
med meg.

Jeg anbefaler deg å kontakte sekretæren min for et minibankkort på
$500 000,00, som jeg beholdt for deg. Kontakt henne nå uten
forsinkelser.

Navn: Linda Koffi
E-post: koffilinda785@gmail.com

Vennligst bekreft til henne følgende informasjon nedenfor:

Ditt fulle navn:........
Adressen din:..........
Ditt land:..........
Din alder:.........
Yrket ditt:..........
Ditt mobiltelefonnummer: ..........
Ditt pass eller førerkort:.........

Merk at hvis du ikke har sendt henne informasjonen ovenfor
fullstendig, vil hun ikke gi ut minibankkortet til deg fordi hun må
være sikker på at det er deg. Be henne sende deg den totale summen av
($500 000,00) minibankkort, som jeg beholdt for deg.

Med vennlig hilsen,

Mr. Abraham Morrison

\

 \ /
  Last update: 2023-03-27 00:03    [W:0.146 / U:0.004 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site