lkml.org
[lkml]   [2023]   [Jan]   [21]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
SubjectAutorius Sandrina Omaru
Autorius Sandrina Omaru
Abidžanas. Dramblio kaulo krantas,
Vakarų Afrika .

Labas, brangioji

Sveikinu jus su pagarba ir nuolankumu ir prašau, kad galėtumėte
parašyti šias eilutes. Tikiuosi, kad sugaišite dalį savo brangių
minučių supratingai skaitydami šį kreipimąsi. Turiu prisipažinti, kad
rašau jums šį el. laišką su didžiule viltimi, džiaugsmu ir jauduliu, o
tai, tikėdamas ir tikiu, tikrai turi būti geros sveikatos.

Aš esu panelė Sandrina Omaru, velionio pono Williamso Omaru dukra.
Prieš mirtį tėvas man paskambino ir pasakė, kad įnešė tris milijonus
šešis šimtus tūkstančių eurų (3 600 000 EUR) privačiame banke čia,
Abidžane, Dramblio Kaulo Krante.

Jis man pasakė, kad pinigus įnešė mano vardu, taip pat davė visus
reikalingus teisinius dokumentus dėl šio indėlio banke. Aš esu
studentė ir tikrai nežinau, ką daryti. Dabar noriu, kad sąžiningas ir
dievobaimingas užsienio partneris kreiptųsi su jo pagalba. Po sandorio
aš liksiu jūsų šalyje tol, kol man bus patogu grįžti namo, jei
paprašysiu. Taip yra todėl, kad dėl tebesitęsiančios politinės krizės
čia, Dramblio Kaulo Krante, patyriau daug nesėkmių.

Apsvarstykite tai ir kuo greičiau susisiekite su manimi. Aš
nedelsdamas patvirtinsiu jūsų pasirengimą, atsiųsiu jums savo
nuotrauką ir taip pat informuosiu apie išsamesnę informaciją šiuo
klausimu.

Su pagarba,

Sandrina Omaru

\

 \ /
  Last update: 2023-03-26 23:51    [W:0.044 / U:0.248 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site