lkml.org
[lkml]   [2016]   [Mar]   [8]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectAttn: 08/03/2016

Jag ber om ursäkt två hav grävde i din integritet.

 Jag är Mr Frederick Whitfield Operations Manger av UBS Investment Bank London. Att den officiella huvudet av alla bankverksamhet i operationsavdelningen, jag upptäckte en övergiven summan av £ 15 miljoner Great British pund (Femton miljoner Brittiska pund) på ett konto ATT tillhör en av våra utländska kunder Late Mr Thomas J. Stewart SOM tyvärr miste livet i en hemsk helikopterolycka. Thomas J. Stewart var 64 år gammal Närs ORO hans hustru Madena, hans enda dotter Sydney dog ​​i en helikopterolycka. Du kan få mer information om kraschen från webbsidan adress nedan:

http://www.cbsnews.com/news/helicopter-crash-kills-5-in-phoenix/

Nu är vår bank er väntar ange någon av de anhöriga två komma upp för påståendet av arvsfonden men tyvärr alla ansträngningar Har vara ogiltiga. I Personligt havebeen målet att hitta Varken anhöriga eller någon närmast släkt två Mr. Thomas.
 På detta avseende, jag söker ditt medgivande två gåva dig som de anhöriga / vilja mottagaren til avlidna SA intäkterna från detta konto värderas till £ 15 miljoner stora brittiska pund kan utbetalas till dig.

Detta kommer att betalas ut eller delas i disse procentsatser 60% till mig och 40% till dig. Jag kommer att förse dig med all nödvändigt juridisk information s som kan överutnyttjas för att backa upp detta påstående vi cirka två make. Allt jag behöver är två överföra ditt namn til handlingarna och legalisera på British High Court för två prov dig rättmätiga förmånstagaren. Allt jag behöver nu är din ärliga samarbete, konfidentialitet och tillit två att vi ser denna transaktion igenom. I garantere dig 100% framgång och thatthis affär kommer att genomföras under tillämpningsområdet för lag och også skyddar dig mot eventuella brott mot avtalet.

Ange mig følgende SOM Det 7 arbetsdagar att köra igenom det:

1. Ditt fullständiga namn:
2. Telefonnummer:
3. Kontaktadress:
4. Ålder:
5. Kön:
6. Yrke:

Ditt samtycke två denna e-post och företags OM kommer att vara mycket uppskattat.

Bästa hälsningar,
Mr. Frederick Whitfield

\

 \ /
  Last update: 2016-03-08 10:21    [W:0.074 / U:0.076 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site