lkml.org
[lkml]   [2021]   [Nov]   [20]   [last100]   RSS Feed

Subjecthi
 Hello

I am happy to see you on line my name is olivia ,i am a single honest
woman ,lookig for a good honest man to spend rest of my life with, if
you are interested reply me back , i will send you some of my photo
when you reply,am not here for game either to waste

any time my dream this year is to settle down with my soul mate that
is why i send you this mail to found a honest man to start a good life
together, mind you age, color,distance,religion is not barrier to
relationship what most important is love that we will
build together thanks and God blesss us
Ms olivia

Hallo

Ich freue mich, dich online zu sehen, mein Name ist Olivia, ich bin
ein ehrlicher Single
Frau, suche einen guten ehrlichen Mann, mit dem ich den Rest meines
Lebens verbringen kann, wenn
Sie sind interessiert, antworten Sie mir zurück, ich schicke Ihnen ein
paar meiner Fotos
Wenn du antwortest, bin ich auch nicht hier, um Spiel zu verschwenden

Jedes Mal, wenn mein Traum dieses Jahr ist, mich mit meinem
Seelenverwandten niederzulassen
Deshalb schicke ich dir diese Mail, um einen ehrlichen Mann zu finden,
um ein gutes Leben zu beginnen
zusammen, wohlgemerkt Alter, Farbe, Entfernung, Religion ist kein Hindernis für
Beziehung das Wichtigste ist Liebe, die wir werden
zusammen bauen danke und Gott segnet uns
Frau Olivia

  Last update: 2021-11-20 13:13    [W:0.036 / U:2.160 seconds]