lkml.org
[lkml]   [2020]   [May]   [9]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectFw:
Gorące pozdrowienia,

Wysłałem ci ten list miesiąc temu, ale nie jestem pewien, czy go
otrzymałeś, ponieważ nie otrzymałem od ciebie żadnej odpowiedzi, dlatego
ponownie go wysyłam.

Jestem adwokatem Chan Leap Phala, osobistym prawnikiem mojego zmarłego
klienta przed jego przedwczesną śmiercią z rodziną. Otrzymałem od jego
banku mandat na dostarczenie / przedstawienie bliskich krewnych kwoty
jego funduszu o wartości Siedemdziesiąt Osiem Milionów Pięćset Sto
Osiemdziesięciu Tysięcy Dolarów Amerykańskich 78 580 000 USD, więc
skontaktowałem się z Tobą. Po nieudanej próbie znalezienia krewnego
mojego zmarłego klienta postanowiłem się z tobą skontaktować, ponieważ
ma on to samo nazwisko i narodowość.

Proszę o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji:
(chan.l.phala@gmail.com)

Z poważaniem
Barrister Chan Leap PHALA
Prawnik / Adwokaci
E-mail: chan.l.phala@gmail.com

\

 \ /
  Last update: 2020-05-09 19:55    [W:0.048 / U:0.184 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site