lkml.org
[lkml]   [2018]   [Nov]   [15]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Subjectinvestitora koji mogu osigurati financije za sve projekte u va šoj zemlji==
From
Date

Dragi prijatelju,
Mi smo tvrtka za investicijsko savjetovanje. Želimo vas obavijestiti da
imamo
investitora koji mogu osigurati financije za sve projekte u vašoj zemlji
bez vlasnika projekta koji putuju nigdje. Ovo je novo financiranje
opcija sada i pomislila sam na vas i odlučila vas napisati i
obavijestiti
ovaj.
Investitori su zainteresirani za Rudarstvo, Nekretnine, Hoteli i
Turizam, nafta i plin, zračni prijevoz i zrakoplovstvo, obnovljivi
izvori
energije,
Infrastruktura, poljoprivreda i toliko drugih projekata. Sredstva će
biti
osigurano kao investicijski zajam koji može trajati do 30 godina. ja
bili spremni raspraviti s punim detaljima ako imate klijente
koji traže financiranje ili ako vam treba financirati vlastite projekte.
Imajte na umu da je ova opcija dostupna pojedincima ili tvrtkama koje su
ako imate bilo koji izvediv projekt koji treba financirati, ljubazno
vratite mi se sa svojim poslovnim planom / izvršnim sažetkom za daljnje
rasprava.

Iskreno,
Ime kaden
(Za grupu

--
believed to be clean.

\

 \ /
  Last update: 2018-11-15 11:52    [W:0.137 / U:0.048 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site