lkml.org
[lkml]   [2018]   [Oct]   [24]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectDarowizna w wysokości 6.500.000 ,00 dolarów od pani Ruth Hamson.
Najdroższy w Chrystusie,

Jestem panią Ruth Hamson, ożeniłem się z panem Paulem Hamsonem przez 19 lat bez dziecka, a mój mąż zmarł w 2007 roku. Kontaktuję się z Państwem, abyście wiedzieli, że pragnę przekazać sumę 6 500 000 USD, którą odziedziczyłem po spóźniony mąż na cele charytatywne, obecnie fundusz jest nadal w banku. Niedawno mój lekarz powiedział mi, że mam poważną chorobę, która jest problemem raka i będę trwać przez następne 2 miesiące.
Chcę osoby, która będzie korzystać z tego funduszu na sierocińce, szkoły, kościoły, wdowy, szerząc słowo Boże w swoim kraju.
Odpowiedz mi, aby uzyskać więcej informacji, a także Wyślij mi następujące informacje, jak poniżej.
Twoje pełne imię ..........
Adres ...........
Okupacja ........
Pozostańcie błogosławieni w Panu.
Twoja siostra w Chrystusie
Pani Ruth Hamson

\

 \ /
  Last update: 2018-10-24 14:43    [W:0.024 / U:13.040 seconds]
©2003-2018 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site