lkml.org
[lkml]   [2014]   [Aug]   [18]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
Subjecthello
Má najdrahšie jeden,
Teší ma Videl som vašu poštu dnes, keď som bol prezeranie a dostal záujem
dozvedieť sa viac by som naozaj rád, mať dobrý vzťah s vami, a mám zvláštny
dôvod, prečo som sa rozhodol Vás kontaktovať

Rozhodol som sa napísať vám kvôli naliehavosti mojej situácii tu, Iam slečna
Laura, 25 rokov dievčatá z Pobrežia Slonoviny, jediná dcéra neskoré Wintour
Sirleaf, námestník ministra národnej bezpečnosti pod vedením prezidenta
Laurenta Gbagba , ktorý je v súčasnej dobe v exile po tom, čo bolo zabitých
mnoho nevinných duší, Môj otec bol zabitý Laurent Gbagbo vládu, obvinil ju z
môjho otca pokus o prevrat

Musím sa s vami spojiť, pretože týranie som dostal od môjho kroku matky, môj
krok matke, chce ich vziať všetky pokladne môjho zosnulého otca a majetok mi po
nečakanej smrti svojho milovaného otca

Chcel by som utiecť z bočnej Afriku, ale schovať svoj ​​pas a ďalšie cenné
cestovné doklady našťastie nemala zistiť, kde som nechal obrázok môjho otca,
ktorý obsahuje dôležité dokumenty, tak som sa rozhodol bežať utečeneckého
tábora, kde som v súčasnej dobe hľadá azyl pod záštitou vysokého komisára OSN
pre utečencov tu v Lomé, Poľskej republiky, republiky Togo Chcem písať pre vás
osobne na dlhotrvajúce obchodné vzťahy a investície vo vašej krajine

Môj otec uložené výške US $ 6 500, 000,00 miliónov dolárov v banke s mojím
menom ako najbližší príbuzný. Avšak, chcem, aby si Stojan pre mňa ako správca,
a tiež mi pomohol previesť peniaze na svoj účet a tiež pomôže mi investovať
peniaze vo vašej krajine, ak súhlasíte, aby mi pomohol sa budem na vás tešiť
potrebné dokumenty a budem pokračovať v mojich štúdií, keď som prísť do vašej
krajiny, bol som vo svojom 1 rok na vysokej škole, keď začala kríza

Je mojím zámerom, aby vám kompenzovať 20% z celkovej sumy peňazí za svoje
služby a zostatok bude môj investičný kapitál. To je dôvod, prečo som sa
rozhodol kontaktovať v očakávaní svojho neodkladnú a pozitívnym ohlasom.
Prosím, nechajte to len vaše vlastné, prosím, žiadam vás, aby ste ho
neposkytovať inej osobe, ako je odovzdanie uskutočnené Prosím, dajte moja
situácia dotýkať sa vášho srdca, aj prosím vás, aby ste prišli na moju záchranu
trpím tak moc sem , som nikdy nebol v takej situácii pred prosím, pomôžte mi
Najlepšie reg
Laura