lkml.org
[lkml]   [2012]   [May]   [21]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectTILLYKKE
Zaid Ibrahim & Co.
Advocates and Solicitors
51-22-B & C, Menara Bhl
Jalan Sultan Ahmad Shah
10050 Penang, Kuala Lumpur.

Assalamu Alaikum Wa Rahmatullahi Wa Barakatuh,
Din e-mail kom op i en tilfældig lodtrækning foretaget af vores advokatfirma, Zaid IBRAHIM & CO i Kuala Lumpur Malaysia, My Name Is bistået Zaid Ibrahim. En personlig advokat til at

min afdøde klient Tan Sri Lim Goh Tong, {grundlægger og æresmedlem liv præsident Genting Group}; Tan Sri Lim Goh Tong er en velkendt filantrop, der gik løs på

11:20 tirsdag kl Subang Jaya Medical Centre. http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2007/10/24/nation/19257500&sec=nation Før han døde, gjorde han en vilje i vores

advokatfirma om, at USD 3,5 dollar, 000,000.00 (tre millioner fem hundrede tusinde United State Dollars) bør blive doneret til enhver Philanthropist af vores valg uden

Malaysia (Overseas.) og på grund af de komplicerede omkring hans død, besluttede regeringen at udsætte denne lodtrækning.

I overensstemmelse med min klients instruktion, har vores kamre gennemført en tilfældig lodtrækning, som blev overvåget af justitsministeriet Selangor, statsadvokaten for

Malaysia og Remittance Manager, HSBC Bank. Hvor pengene blev deponeret af min nu afdøde klient Tan Sri Lim Goh Tong under (FIX ESCROW depositum), og din e-mail-adresse

blev valgt som modtageren til denne (vil), hvor en lille pige på seks år gammel blev bedt om at vælge navne, udvundet e-mail-adresser fra nettet og ud af

sund for mennesker, hvis navne, e-mail-adresser dukkede du kom ud som den heldigste person, hvis e-mail blev plukket.

Jeg er særligt interesseret i at sikre disse penge fra banken, fordi de har givet os en meddelelse instruerer vores kammer til at give modtageren af ​​denne vil

inden for tre uger på grund af løbet periodiseres overliggedagspenge på (FIX ESCROW depositum), som tilfældigvis er dig som modtageren ellers pengene vil blive krediteret

Sikkerhed hus Treasury pr lov / politik her fra Malaysia handelskammer om finansiel institution, som jeg ikke vil lide.

Det er mit yderste ønske om at udføre den vilje af min afdøde klient. Tan Sri Lim Goh Tong. Du skal kontakte mig straks via min e-mail nedenfor for at starte

processen med at gøre kravet / frigivelse af disse penge til nogen af ​​dine udpegede embedsmand bankkonto eller kontant betaling. Jeg opfordrer dig til at kontakte mig for videre

oplysninger under hensyntagen til, at Remittance manager HSBC Bank har givet os en dato grænse.

TILLYKKE!
Regards,
Barr, Zaid Ibrahim (Esq.)
Attorney-at-Law