lkml.org
[lkml]   [2012]   [May]   [2]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
SubjectDr Kevin Richards kohest reageerimist
From
Tere sõber,

Olen Dr.Kevin Richards juht Raamatupidamise auditi osakonna Bank One Cabot
Square, London E14 4QJ siin Inglismaal (Credit Suisse Bank). Kirjutan
teile äri ettepaneku, et oleks tohutu kasu nii meile. Minu osakond, mis
oli juht Greater London Regional Office, olen avastanud, summa £ 16,5
miljonit (kuusteist miljonit viissada tuhat naelsterling), mis kontole,
mis kuulub üks meie välismaistele klientidele Late Business Mogul hr
Moises Saba Masri miljardär juut Mehhiko see oli ohver helikopteri crash
alguses möödunud aastal, tappes teda ja pereliikmed. Saba oli 46-aastane.
Ka chopper ajal crash oli tema naine, nende poeg Avraham (Albert) ja tema
tütar-in-law. Piloot oli surnud.

Valik Teile on tekitanud alates geograafilist laadi kohta, kus te elate,
eelkõige seetõttu, et tundlikkus ja tehingu konfidentsiaalsuse siin. Nüüd
meie panga on oodanud ükskõik millise sugulaste ees-up tuleb nõuet, kuid
keegi ei teinud seda. Mina isiklikult ei ole andnud leidmisel sugulaste,
Ma otsin oma nõusoleku esitada teile kui Lähisugulane / Kas abisaaja
surnud, nii et teel selle konto hinnatud 16,5 £ miljonit dollarit võib
maksta teile.

See on välja makstud või jagada need protsendid, 60% mulle ja 40% sulle.
Mul on tagatud kõik vajalikud juriidilised dokumendid, mida saab kasutada
varundage see väide me tegemisel. All i need on täita oma nimed
dokumentide ja legaliseeriks see kohus siin tõestada teile õigustatud
toetusesaajaga. All I nõuavad nüüd on teie ausad Co-, Konfidentsiaalsus ja
Trust, mis võimaldavad meil näha selle tehingu läbi. Ma garanteerin teile,
et see täide viia seaduslik korraldus, mis kaitseb teid mis tahes
rikkumise korral õigust.

Palun, annavad mulle järgmist, kui meil on 7 päeva kestab see läbi. See on
väga kiiresti palun.

1. Nimi:
2. Teie Direct Mobile arv:
3. Teie Kontakt Aadress:
4. Amet:
5. Age:
6. Sex:
7. Kodakondsus:

Võttes läbinud metoodiline otsida, otsustasin ma teiega loodame, et sa
leiad selle ettepaneku huvitav. Palun teie kinnitus sellele kirjale ja
näitab teie huvi ma esitaks teile rohkem teavet.

Loe details umbes crash http://www.ynetnews.com/articles/0, 7340,
L-3832556, 00.html

Endeavor lasta mul tunne oma otsuse pigem kui hoiab mind ootab.

Tänan teid oodates oma soodsa vastuse.

Parimate soovidega,
Dr.Kevin Richards