lkml.org
[lkml]   [2012]   [Apr]   [14]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectAhoj miláčku,
Ahoj miláčku,

Doplňující dne na vás, prosím, omluvte mě, jestli jsem zasahovat do vašeho soukromí, jmenuji se Miss Diane Ghislain, věk 24, výška 5 ft 11 palců, hmotnost 61, já jsem jediná dcera pozdní pana Donalda Ghislai z Abidžanu, pobřeží slonoviny v západní Africe, můj otec byl obchodní magnát a politik. Pozoroval jsem si důležitá osobnost, než jsem se do mé mysli vás kontaktovat. Prosím, budu chtít vědět více o vás, protože jsem u sebe nějaké finanční prostředky, které budu rád, že investovat do dobrého obchodu tam ve vaší zemi. Přeji vám mohl být upřímný ke mně tak, že můžu jít do této investice s vámi mé vlastní a budu také muset vaše dobré rady.

Za prvé, já chtěl vědět, co děláte pro bydlení, nezapomeňte si mě zaujalo, že byl důvod, proč bych se s vámi na prvním místě. Budeme vědět víc sami, jak jsme spolu komunikovat.

Děkujeme za pochopení v naději, že to slyším od vás brzy.

Z mého srdce
Slečna Diane Ghislain

Hello dear,

Complement of the day to you, please pardon me if i interfere into your privacy, my name is Miss Diane Ghislain, Age 24, height 5 ft 11 inches, weight 61, i am the only daughter of Late Mr. Donald Ghislai from ABIDJAN, Ivory Coast in west Africa, my father was a business tycoon and a politician. I observed you are an important personality before i made up my mind to contact you. Please i will like to know more about you because i have with me some funds which i will like to invest in a good business over there in your country. I wish you could be honest to me so that i can go into this investment with you by my self and i will also need your good advices.

First of all, I will like to know what you do for a living; remember you caught my attention that was why i contacted you in the first place. We will know ourselves more as we communicate along.

Thanks for your understanding, hoping to hear from you soon.

From my heart,
Miss Diane Ghislain