lkml.org
[lkml]   [2011]   [Jul]   [5]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
SubjectYURT DISI TEMSILCILIGI
Date
İŞLETMENİZİN BULGARİSTAN DA TEMSİLCİLİĞİ OLMASINI  İSTER MİSİNİZ?

Yurtdışında Ofis-Mağaza Açma, İşletme ve Marka Tanıtım Faaliyetlerinin Desteklenmesi
Yurtdışında Ofis-Mağaza Açma, İşletme ve Marka Tanıtım Faaliyetlerinin Desteklenmesi Hakkında Tebliğ(2005/4 sayılı Tebliğ)
. Yurtdışı Onay Merci : Ticaret Müş./Ataşeliği veya Kons.
. Yetkili Kuruluş : Dış Ticaret Müsteşarlığı
. Başvuru Mercii : İhracatçı Birlikleri
. Başvuru süresi : 6 ay
. Yararlananlar : Türkiye'de yerleşik, sınai/ticari veya ticari
. faaliyette bulunan firmalar, SDŞ'ler, DTSŞ'ler ve yazılım sektöründe iştigal eden şirketler.

Desteğin Kapsamı
Mağazaların Desteklenmesi

. Sınai/Ticari veya yazılım şirketleri ile DTSŞ'ler :
* Demirbaş ve dekorasyon giderleri, % 50 oranında ve en fazla 40.000 $
* Kira giderleri, % 50 oranında ve yıllık en fazla 80.000 $

. Ticari şirketler :
* Demirbaş ve dekorasyon giderleri, % 50 oranında ve en fazla 30.000$
* Kira giderleri, % 50 oranında ve yıllık en fazla 60.000 $

. SDŞ'ler :
* Demirbaş ve dekorasyon giderleri, % 60 oranında ve en fazla 60.000 $,
* Kira giderleri, % 60 oranında ve yıllık en fazla 120.000 $.

Ofis ve Showroomların Desteklenmesi

. Sınai/Ticari veya yazılım şirketleri ile DTSŞ'ler :
* Demirbaş ve dekorasyon giderleri, % 50 oranında ve en fazla 25.000 $
* Kira giderleri, % 50 oranında ve yıllık en fazla 50.000 $

. Ticari şirketler:
* Demirbaş ve dekorasyon giderleri, % 50 oranında ve en fazla 20.000 $
* Kira giderleri, % 50 oranında ve yıllık en fazla 40.000 $

. SDŞ'ler :
*Demirbaş ve dekorasyon giderleri % 60 oranında ve yıllık en fazla 30.000 $
* Kira giderleri, % 60 oranında ve yıllık en fazla 60.000 $
Depoların Desteklenmesi

. Sınai/Ticari veya yazılım şirketleri ile DTSŞ'ler:
* Demirbaş giderleri, % 50 oranında ve en fazla 25.000 $
* Kira ve/veya hizmet giderleri, % 50 oranında ve yıllık en fazla 50.000 $

. Ticari şirketler:
* Demirbaş giderleri, % 50 oranında ve en fazla 20.000 $
* Kira ve/veya hizmet giderleri, % 50 oranında ve yıllık en fazla 40.000 $

. SDŞ'ler :
* Demirbaş giderleri, % 60 oranında ve en fazla 30.000 $

* Kira ve/veya hizmet giderleri, % 60 oranında ve yıllık en fazla 60.000 $
Tanıtım Faaliyetlerinin Desteklenmesi

. Yurtdışı birimi bulunan;
* DTSŞ ve SDŞ'lerin ürünleriyle ilgili olarak yurtdışında gerçekleştireceği reklam, tanıtım ve pazarlama giderleri, % 50 oranında ve yıllık en fazla 300.000 $
* Yurtiçi marka tescil belgesine sahip şirketlerin ürünleriyle ilgili olarak yurtdışında gerçekleştireceği reklam, tanıtım ve pazarlama giderleri, % 50 oranında ve yıllık en fazla 150.000 $
* Yurtiçi marka tescil belgesi bulunmayan şirketlerin Türk ürünleriyle ilgili olarak yurtdışında gerçekleştireceği reklam, tanıtım ve pazarlama giderleri, % 50 oranında ve yıllık en fazla 75.000 $

. Yurtdışı birimi bulunmayan ancak yurtiçi ve tanıtım yapacağı ülkede marka tescil belgesine sahip;
*DTSŞ, SDŞ ve şirketlerin ürünleriyle ilgili olarak yurtdışında gerçekleştireceği reklam, tanıtım ve pazarlama giderleri % 50 oranında ve yıllık en fazla 50.000 $
Yurtdışı Marka Tescil Faaliyetlerinin Desteklenmesi

. DTSŞ, SDŞ ve şirketlerin;
* Yurt içi marka tescil belgesine sahip oldukları markalarının yurtdışında tescili ve korunmasına ilişkin giderleri, % 50 oranında ve yıllık en fazla 20.000 $

. DTSŞ, SDŞ ve şirketler;
* Kira ve/veya hizmet giderleri desteğinden her bir birim için en fazla üç yıl süresince yararlandırılır. Şirketler en fazla 7, DTSŞ ve SDŞ'ler en fazla 15 adet yurtdışı birimi için
desteklenmektedir.