lkml.org
[lkml]   [2012]   [Jun]   [28]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectTarvitsen vastauksen
Rakas ystävä.

Olen Dr.Kevin Roger johtaja Audit Department of Credit Suisse Bank One
Cabot Square, London E14 4QJ, täällä Englannissa. Kirjoitan sinulle
liiketoiminnan ehdotus, joka tulee olemaan valtava hyötyä meille
molemmille. Minun osasto, huomasin summa £ 16,5 miljoonaa (kuusitoista
miljoonaa viisisataatuhatta puntaa) tilille, joka kuuluu yksi meidän
ulkomaisten kuolleen asiakkaita, miljardööri Business moguli Late Mr.
Moises Saba Masri, Juutalainen Meksikosta, joka oli uhri helikopterin
onnettomuudessa tämän vuoden alussa, jolloin hänen kuolemaansa ja hänen
perheenjäsenensä. Saba oli 47-vuotias. Myös helikopteri aikaan
onnettomuudessa oli hänen vaimonsa, heidän poikansa Avraham (Albert) ja
hänen tyttärensä-in-law. Lentäjä oli kuollut.

Valinta sinuun yhteyttä on herättänyt alkaen maantieteellinen luonne
missä asut, erityisesti siitä syystä, herkkyyden kauppa ja
luottamuksellisuuden tässä. Nyt meidän pankki on odottanut mitään
sukulaiset tulevat-up for väite, mutta kukaan ei ole tehnyt. Itse olen
hävinnyt sijoittamalla sukulaisten, etsin suostumustasi esitellä teille
kuin lähiomaiset / Will edunsaajaa kuolleen jotta menetetyksi tämän
tilin arvo on 16 miljoonaa viisisataatuhatta puntaa voidaan maksaa
sinulle.

Se maksetaan tai jakaa näitä prosenttimääriä, 60% minulle ja 40%
sinulle. Olen turvannut kaikki tarvittavat oikeudelliset asiakirjat,
joita voidaan käyttää varmuuskopiointiin tämä väite teemme. Tarvitsen
vain täyttää teidän nimet asiakirjat ja laillistaa ne tuomioistuin tässä
todistaa teitä laillinen edunsaaja. All I vaatia nyt on rehellinen
yhteistyö, luottamuksellisuus ja Trust, jotta voimme nähdä tämän
tapahtuman kautta. Takaan, että tämä toteutetaan nojalla oikeutettu
järjestely, sinua suojataan rikottu lakia.

Antakaa minulle seuraavat tiedot, koska meillä on 7 päivää aikaa
suorittaa sen läpi. Tämä on erittäin kiireellinen PLEASE.

1. Koko nimi:
2. Sinun: Puhelinnumero:
3. Sinun Yhteystiedot Osoite:
4. Ikä:
5. Core Työ / Ammatti:

Ottaa läpikäyty metodisena haku, päätin ottaa sinuun yhteyttä toivoen,
että löydät tämän ehdotuksen mielenkiintoinen. Ole hyvä ja teidän
vahvistuksen tähän viestiin ja ilmoittaa kiinnostuksesi, aion toimittaa
sinulle enemmän tietoa.

Pyritään haluaisin tietää päätöksen sen sijaan pitää minun odottaa.

Ystävällisin terveisin,
Dr.Kevin Roger
+447011122017