lkml.org
[lkml]   [2012]   [Apr]   [5]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectMr.Jackson White
Mr.Jackson White
My Private broj: +447-035-902-902
Fax: +447-043-077-354

Primite moje iskrene isprike ako je moj mail ne zadovoljava vaše osobne
etika.

Ja ću se predstaviti kao Mr.Jackson Harlsden White, ja sam građanin Djevičanski
Otoci Britanski nastanjen u London.A direktora u račune za upravljanje
dio, praćenje financijske mreže ovdje u Velikoj Britaniji.

To je detalj onoga što ja želim da mi pomogne u doing.One naših
računi kod drži ravnotežu 20,500,000.00 kn (dvadeset milijuna pet stotina tisuća funti) je bio neaktivan i nije djelovao u proteklih dvanaest (12) godina.

Iz mojih istraživanja i potvrde, vlasnik od ovaj
račun, stranac po imenu (Ost Bob) umro 31. siječnja 2000.

vidi ovo: http://aviation.crosswindlanding.com/accidents/alaska_261.htm

I od tada nitko nije učinio ništa što se tiče potraživanje to
novac jer on nema članova obitelji koji su svjesni postojanja
ni račun ni sredstva.

Tražim svoj pristanak da vam predstaviti kao najbliži rođak / Hoće korisnika za pokojnika, tako da je prihod od ovog računa u vrijednosti od £ 20.5 milijuna funti mogu biti plaćeni (transfer) na svoj račun u Vašoj zemlji.

Ovo će biti isplaćeni ili dijeljen u ovim postotak, 60% do mene i 40% na vas. sve potrebne zakonske dokumente koji se mogu

koristiti kopiju ove tvrdnje koje čine bit će osiguran.

Molimo, unesite me sljedeće, kao što imamo 7 dana da ga pokrenuti putem.
Ovo je jako jako HITNO MOLIM.

1. Puno ime.
2. Vaš Direct Mobile broj.
3. Vaš Kontakt Adresa.