lkml.org
[lkml]   [2012]   [Apr]   [14]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
    /
    Date
    From
    SubjectMr.Jackson White
    Mr.Jackson White
    Moje prywatne numer: +447-035-902-902
    Faks: +447-043-077-354

    Przyjąć moje szczere przeprosiny, jeśli mój email nie spełnia Twoje osobiste
    etyka.

    Ja się przedstawię jak Mr.Jackson Harlsden White, Ja Virgin obywatel
    Wyspy Brytyjskie zamieszkuje dyrektora London.A w zarządzaniu kont
    sekcja, monitoring finansowy sieci tutaj w Wielkiej Brytanii.

    Jest to szczegół, co chcę Ci pomóc mi w doing.One z naszych
    konta z równowagi kapitałowej dwudziestu milionów pięćset tysięcy funtów został uśpiony i nie ma
    były eksploatowane w ciągu ostatnich dwunastu (12) lat.

    Z moich badań i potwierdzenia, właściciel to
    konto, cudzoziemiec po imieniu (Ost Bob) zmarł 31 stycznia 2000.

    zobaczyć: http://aviation.crosswindlanding.com/accidents/alaska_261.htm

    I od tego czasu nikt nie zrobił nic w odniesieniu do zastrzeżenia to
    pieniądze, bo nie ma członków rodziny, którzy są świadomi istnienia
    ani konto, ani funduszy.

    Szukam Twojej zgody, aby zaprezentować Państwu jak najbliższych krewnych / Czy beneficjent do zmarłego tak, że wpływy z tego konta
    o wartości dwudziestu milionów pięćset tysięcy funtów może być wypłacona (przelew) na konto w danym kraju.

    To będzie wypłacane lub udostępniane w tych procentach, 60% dla mnie i 40% dla Ciebie. wszystkie niezbędne dokumenty prawne Popierając tę ​​funduszy wniosków możemy być zabezpieczone przez nas.

    Proszę dostarczyć mi następujące, jak mamy 7 dni, aby go uruchomić poprzez.
    Jest to bardzo PILNE PLEASE.

    1. Pełne imię i nazwisko.
    2. Twój bezpośredni numer telefonu komórkowego.
    3. Twój adres kontaktowy.
    4. Twój wiek.
    5. Twój zawód.

    Pozdrawiam,